Monday, January 3, 2011

Azam.....

Alhamdulillah....syukur pd Tuhan dgn izinNya aku dapat menjengah 2011...(skemanyer ayat)


Azam....azam......azam.......ermmm masuk tahun br ni kene la ade azam br (wajib ker?) Anyway....perlu wat perubahan gak dlm idup ni....2 pentingnyer azam ni kan?

So 4 dis year......

krisyenyer...of coz la nk jd isteri yg solehah, ibu yg penyayang n anak yg baik...besa la 2

BUT!!!
paling amnyer.....
aku nk jadikan diri aku, my lovely husband n anAkku insan2 yg cemerlang.....insyaallah...
aku nk berbakti pd mama n babah....insyaallah....
And paling penting! aku rasa....kene la Muhasabah diri.....
peAce No wAr!!

2 comments:

  1. lagi 1 t'tinggal k.ina..azam kita bersama...
    nk tuttttt kawen dulu..hehe

    ReplyDelete
  2. hehehe.....harapan tinggal harapan...

    ReplyDelete