Friday, January 14, 2011

seRammmm..........

bestnyer ari ni...sebab ape...serAmmm...hihiiiihiii...hihi...hiiiiiihihihiii....(cm x serem jer??)
actually cite yg sebeno2nye...ari ni kiteorag kt opis santai gile!!sebab pe??sebab org 'tut" xde
so rehat serehat2nye la kan...pas2 nk jdkan bmulanya seram bile k idana (bukan nama sebenar) ajk kite sume
g tgk wayang lunch td..aiik??kenapa?x percaya ke? pas2 ape lg cinema girl kt opis ni pun cr la
cite utk di tgk....
smpi je lunch hour td terus gerak (sepantas kilat!ii..omAkaiiii) smpi je terus beli tiket...masuk je terus start cite...opocOtttt!!terkezutnyer...auww...muzik dh seram..panggung dh gelAp..makin seram mata
aku plak x bape nk nmpk nk melangkah ke tempat duduk..seb baik k maria (bukan nama sebenar) tlg
pimpimkan aku...(eh cm aku lak lg tua dr dia) fuhhh!!lega gile bila dh smpi tmpt duduk smbil teraba2
seat aku tu...
dh duduk ape lg khusyuk la aku menengok cite 2...omakaiiiii!!!bisa gugur jantung gue!seRam wa ckp lu!
tp aku still la control ayu aku...x mcm cinema girl ni menjerit2 dlm panggung...(cm la pakwe dia ade...penat jerit...kesian3)....best arr...cite ni...nk cite ape....of course la

                                            KhuRAfat........

p/s:  g nonton ek!

4 comments:

  1. i da tonton dah..bukan sekali tp 2kali tw...

    ReplyDelete
  2. yea... cinema girl ni tgok lg ari sbtu aritu.. tu pon terjerit2 jgk.. hishhh...... ish2...

    ReplyDelete
  3. 2 kali tgk pun jerit??tp kali ni jerit2 ngengada la kan...dh si diA ader...heheheh..

    ReplyDelete